تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
جالب است ۰
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاری آنلاین مطرح کرد:

سایه سنگین حمل و نقل گران بر صادرات ایران به برزیل

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل گفت: مشکل اصلی صادرات ایران به برزیل حمل و نقل گران است چراکه کشتی‌ها به صورت مستقیم به بنادر ورود نمی‌کنند وباید انتقال کالا از طریق کشورهای واسط که برای صادرکنندگان هزینه‌بر است، انجام شود.
سایه سنگین حمل و نقل گران بر صادرات ایران به برزیل
فخرالدین عامریان در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاری آنلاین اظهار کرد: همچنین صادرکنندگان در برگشت ارز حاصل از صادرات مشکل بانکی دارند از سوی دیگر عدم آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان با بازار برزیل به علت مسافت زیاد موجب شده صادرات به برزیل آن طور که باید وشاید توسعه نیابد.وی تاکید کرد: اتاق مشترک ایران و برزیل چندین سال است که در زمینه رفع موانع اقتصادی این دو کشور فعالیت می‌کند حتی در شهر سائوپائولو برزیل نمایندگی دارد. در حال حاضر مشغول مذاکره با مقامات برزیلی است تا حقوق ورودی کالاهای ایرانی کاهش یابد که در صورت تحقق صادرکنندگان قدرت رقابت با رقیبان خود در بازار صادراتی برزیل خواهند داشت.عامریان تصریح کرد: در زمینه رفع مشکلات بانکی در تلاش هستیم با تشکیل صندوق مشترک بین دو کشور دست به تهاتر ارز بزنیم به این معنا که در برابر ارز، کالای مورد نیاز کشور از برزیل وارد می‌شود.رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل گفت: از آنجایی که برزیل دومین کشور تولیدکننده گوشت و ذرت در کشور است عمده کالاهایی صادراتی برزیل به ایران گوشت، ذرت، روغن، نهاده‌های دامی ‌است که در حدود 6 تا 8میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اما صادرات ایران به برزیل کمتر از 100 میلیون دلار است که شامل کشمش، خرما، فرش دستی و پسته می‌شود.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcjmyeo.uqehazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین