تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد

سرعت نصب کنتورهای هوشمند دو برابر می‌شود

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با افزایش سرعت نصب کنتورهای هوشمند، تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده تا دو سال آینده به دو برابر میزان کنونی خواهد رسید.
سرعت نصب کنتورهای هوشمند دو برابر می‌شود
به گزارش سرمایه‌گذاری آنلاین ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در قالب ۱۴ مگاپروژه تعریف شده وزارت نیرو، تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده تا دو سال آینده به بیش از ۹ میلیون دستگاه خواهد رسید، گفت: این میزان در ابتدای دولت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه کنتور بود.
وی افزود:  براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با اولویت مشترکان پرمصرف، نصب کنتورهای جدید با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
رجبی مشهدی با بیان اینکه تعرفه‌های برق به‌صورت پلکانی افزایش می‌یابد و بر این اساس نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف جذابیت دارد تا اطلاع دقیق‌تری از میزان مصرف خود در طول دوره پیدا کنند، گفت: این دسته از مشترکان می‌توانند با مراقبت از مصرف، ارقام قبض‌ پایین‌تری را دریافت کرده و به پایداری شبکه نیز کمک کنند.
مدیرعامل توانیر اظهار کرد: در حال حاضر برای مشترکان پرمصرف پیامک‌هایی ارسال می‌شود تا از هم‌اکنون برای بخشی از مصرف خود نیروگاه خورشیدی نصب کرده یا به همان میزان از تابلوی برق سبز خریداری کنند.
به گفته وی این اقدامات در جهت پایدارسازی شبکه‌ برق در شرایط ناترازی است تا از مصرف بی‌رویه برق جلوگیری شود و به‌گونه‌ای بازدارندگی ایجاد شود.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcgqz97.ak9yy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین