طبق اعلام بیمه مرکزی، شکایات مردم از بیمه ها 15 درصد افزایش یافت و بدترین شرکت ها در ارایه خدمات معرفی شدند!
به گزارش سرمایهگذاری آنلاین ،بیمه مرکزی اعلام کرد: طبق آمار سامانه پاسخگویی به شکایات بیمهای، شکایات ثبتشده در این دوره نسبت به دوره مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافت.
سه شرکت بیمه دانا، ایران و آرمان به ترتیب با 18 و 11 درصد، بیشترین تعداد شکایات را داشتند.
بر اساس این گزارش، رشتههای بیمه شخص ثالث در این مدت بیشترین سهم شکایات را با 44 درصد، بدنه اتومبیل 20 درصد و درمان با 19 درصد رتبه دوم و سوم شکایات را دارند.