تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
جالب است ۰
هیجانات منفی بورس فروکش کرد:

شاخص ۶۴۶ واحد مثبت شد

شاخص کل امروز با حمایت روی سطح ۹۶ هزار واحدی روی خط روند صعودی قرار گرفت و نهایتا با رشد ۶۴۶ واحدی به ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۰۷ واحد رسید.
شاخص ۶۴۶ واحد مثبت شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  امروز شاخص به مدد نمادهای فملی، تاپیکو، فولاد، فارس، وامید، خودرو و شتران که بیشترین تاثیر مثبت را داشتند، سبزپوش شد.

در این روز گروه خودرو متعادل و مثبت شد و نمادهای گروه علی رغم قیمتهای جذاب رشد چندانی نداشتند که به دلیل نا اطمینانی سهامداران از موضع ترامپ در خصوص برجام و تحریم هاست.
در نمادهای گروه فلزی شاهد صف خرید ذوب بودیم، این نماد که  طی روزهای قبل موفق به شکست مقاومت 96 تومان نشده بود و اصلاح رو به پایینی انجام داد امروز با رسیدن به محدوده حمایتی توانست از قیمت 79 تومان به طرف بالا برگردد و صف خرید شد. سایر نمادهای فلزی اکثرا متعادل و مثبت بودند مگر در نمادهای که صف فروش تشکیل دادند.
در نمادهای شیمیایی پاکشو با رشد 5 درصدی و زاگرس در حاشیه 4 درصد مثبت بیشترین رشد قیمتی گروه را داشتند درحالیکه ساینا در حاشیه 4 درصد منفی بیشترین افت را دشات مابقی نیز اکثرا متعادل و مثبت بودند. پالایشیها نیز متعادل و مثبت به معاملاتشان خاتمه دادند.
در مجموع بازار امروز نظاره گر معاملاتی متعادل و مثبت بود، فشار هیجانات منفی فروکش کرد ولی هنوز سهامداران با احتیاط خرید وفروش می کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.cd1iw6dxegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین