تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
جالب است ۰
سرعت گیر بورس در مرز ۱۰۰ هزار واحدی شدن!

بازگشایی ۹ نماد معاملاتی در بازار امروز

در جریان معاملات امروز شاخص بورس با افت ۱۶۶ واحدی به ارتفاع ۹۹ هزار و ۳۵۵ واحد رسید. در این میان نمادهای فولاد، پارسان، کچاد و فخوز بیشترین تاثیر منفی را داشتند درحالیکه نمادهای وامید، ومعادن و تاپیکو با بیشترین تاثیر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.
بازگشایی ۹ نماد معاملاتی در بازار امروز
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،طبق انتظار امروز گروه سرمایه گذاری اکثرا معاملاتی متعادل و مثبت را تجربه کردند که در این میان نمادهایی همانند وصنعت(صف خرید)، وبهمن، وامید، ومعادن و وبانک از اقبال بیشتری برخوردار بودند.دلیل رشد این نمادهای عمدتا به رشد ارزش خالص داریی ها، شناوری و نقد شوندگی مناسب و در نهایت کم ریسک بودن مرتبط است.

از طرفی با ادامه رشد قیمت های فلزات پایه در بازارهای جهانی (بخصوص فلز روی) شاهد معاملات پرتقاضای گروه روی در کنار نمادهایی همانند فلوله و فنورد بودیم در آنسو گروه زغال سنگ و نمادهایی همانند زنگان، فنوال، فولاد، فولاژ، فجر و کشرق از فشار فروش بالایی برخوردار بودند.
امروز به دنبال زمزمه‌های انجام  قطعی معامله  بلوکی خودرو شاهد افزایش حجم  در این گروه و توجه  بازار به  آنها بودیم به طوریکه خپارس صف خرید تشکیل داد و نمادهای بسیاری از جمله لیدرها متعادل مثبت در حاشیه 1 یا 2 درصد مثبت نوسان کردند.
در مجموع نیمه دوم بازار تقاضا در گروه ها بیشتر شد، در پایان بازار نیز حجم معاملات 951 میلیون و ارزش معاملات نزدیک 233 میلیارد تومان شد.
امروز نمادهای «اتکام» پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت، «کاسپین» پس از افشای اطلاعات بااهمیت  گروه ب، «غپآذر» پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهم با محدودیت دامنه نوسان قیمت، «شبندر» پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضاء هیئت مدیره با محدودیت نوسان قیمت، «کاذر» پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه و با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، «پردیس» پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی بدون محدودیت نوسان قیمت، «ولملت» با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ، بدون محدودیت نوسان، «بکاب» با محدودیت نوسان قیمت  و «زمگساح» با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسی بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شدند.
در مقابل «چکارن»، «کگل» و «ثفارس» با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، وبانک با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.f8objh8ov9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین