تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
جالب است ۰
بانک ایران زمین با حضور مدیران بانک‌های استان خراسان جنوبی و مدیر کل دادگستری استان جلسه کمیسیون مدیران شبکه بانکی را برگزار کرد.
«بانک ایران زمین» با دیگر بانک ها کمیسیون مشترک برگزار کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،جلسه کمیسیون مدیران شبکه بانکی استان خراسان جنوبی که در تالار کنفرانس مدیریت شعب برگزار شد. در ابتدای جلسه یزدانی مدیراستان، از سیفی مدیر کل دادگستری استان و همکاران آنها که تاکنون با حمایتهای همه جانبه خود از مدیران شبکه بانکی، مبالغ زیادی از مطالبات معوق را با اقدامات قضایی وصول کرده اند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به الزام اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، گفت: سازوکار بانک ها به گونه ایی است که نقش بسیاری در فرمایش رهبری در عملی کردن اقتصاد مقاومتی دارند لذا تعیین شعبه ویژه قضایی برای بررسی پرونده های واصله از بانک ها و تسریع در تعیین تکلیف آن ها انجام شد تا بخشی از منابع بانک ها با امکان بازگشت و پرداخت تسهیلات که به علت معوقات راکد شده است را برای تاٌمین سرمایه در گردش واحد های تولیدی در استان را فراهم شود.

بر اساس این گزارش، مدیریت دادگستری با تشکیل شعبه قضایی موافقت کرده و قرار شد بزودی شعبه ویژه ای در دادگاه شهرستان مختص به بررسی پرونده های بدهکاران بانک ها تشکیل شود.

در پایان این مراسم مدیر کل دادگستری نکاتی را با هذف ایجاد مطالبات معوق و یا تسریع در نتیجه اقدامات قضایی را متذکر شد و سوالات حاضرین را در این خصوص پاسخگو بود.

منبع: پایگاه خبری جامعه خبر

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.j0x2yt0nsa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین