تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
جالب است ۰
بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و آرزوی سلامت و موفقیت برای هم‌میهنان گرامی، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.
بانک پاسارگاد ساعت کار خود را در نوروز اعلام کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،تمامی شعبه‌های این بانک در استان‌های تهران و البرز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۶ بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۳ بعدازظهر تمامی خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند.

شعبه‌های بانک در سایر استان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند. در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در خدمت هم‌وطنان گرامی هستند.

همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ساعت‌کار شعبه‌های کیش و قشم نیز هماهنگ با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم خواهد بود که در فصول مختلف توسط سازمان مناطق آزاد متبوع اعلام خواهد شد.

هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرها، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

منبع: روابط‌عمومی بانک پاسارگاد

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.rapct1azzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین